املاک مثلث املاک مثلث .

املاک مثلث

نکات مهم در موفقیت یک مشاور املاک

یک مشاور املاک موفق در زمینه ملک و املاک باید موارد زیادی را رعایت کند. برخی از این موارد و ویژگی هایی که مشاور املاک باید دارا باشد، به شرح زیر است.

سرسختی

یکی از عوامل موفقیت در حوزه مشاور املاک، سر سخت بودن می باشد. فرآیند خرید و فروش ملک کاری سخت و زمان بر بوده، چرا که افراد ویژگی های متفاوتی برخوردارند، پس مشاور املاک باید دارای صبر و حوصله زیادی باشد. یک مشاور املاک خوب باید با مشتریان خود در تماس باشد و کار آن ها را پیگیری کند، تا آن ها بدانند او به فکر آنها است.

آراسته بودن

مشاور املاک باید با ظاهری مرتب حضور داشته باشد. آراسته بودن مشاور املاک، بر ذهنیت مشتریان تاثیر گذار خواهد بود.

برنامه ریزی

مشاور املاک باید برای کار خود زمان بندی مشخصی را تعیین کنید. باید برای کسب درآمد زمان صرف کنید و برای موفقیت در کار خود باید برنامه ریزی داشته باشید و همیشه به قول های خود پایبند باشید.

به روز بودن

برای کسب مهارت ها و تکنیک های جدید از سایت های مشهور استفاده کنید و به روز باشید. برای رشد چشمگیر و موفقیت در حوزه کاری خود، از تجربیات افراد ماهر و سایت های مسکن استفاده کنید.

بر حیطه کاری خود اشراف کامل داشته باشد

برای مشاور املاک باید با محله ای که در آن کار می کنید به طور کامل آشنا باشید. برای پیشرفت در کار خود حتما باید با محله ای که در آن کار می کنید، آشنا باشد. از وضعیت بازار مسکن در منطقه اطلاعات زیادی کسب داشته باشید.

پیگیری

مشاور املاک باید پیگیر باشد این یکی از ویژگی های مشاوره املاک خوب می باشد. از زمانی که مشتری تماس گرفت تا لحظه ای که فایل مورد نظر او را پیدا کند، این نکته فراموش نشود که پیگیر بودن یکی از نقاط مثبت یک مشاور املاک حرفه ای است.

املاک مثلث
تکنیک های موثر داشته باشد

یادگیری تکنیک های موثر امری است که مشاور املاک باید همواره برای بکارگیری آنان در تلاش باشد و در هنگام مذاکره به تمامی تکنیک های مذاکره یک مشاور املاک خوب و موفق واقف باشد.

شنونده بودن

کلیدی ترین رمز موفقیت در این حوزه، شنونده خوبی بودن، است. مشاور املاک باید تمامی نیازهای دو طرف را بشنوند و بهترین راهکار را برگزیند.

نترس بودن

از ریسک در حوزه املاک نهراسد و در تمامی گفتار خود صادق باشد.

تبلیغ کردن

او می تواند برای ارتقاء کار خود، کارت ویزیت و بروشور طراحی کند.

نقاط ضعف خود را بشناسد

مشاور املاک باید نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کند، از طرفی دیگر در تقویت نقاط مثبت خود متمرکز شود.

منبع: املاک مثلث


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۳:۰۹ توسط:املاک مثلث موضوع: نظرات (0)