املاك مثلث املاك مثلث .

املاك مثلث

برج شاهگلي

برج هاي شهرك غرب

شهرك غرب تهران از جمله محله هايي مي باشد كه در منطقه 2 تهران واقع شده است و يكي از گزينه هايي ميباشد كه براي خريد و زندگي در منطقه 2 تهران مي توانيد در نظر داشته باشيد، يكي از دلايلي كه اين منطقه بسيار معروف مي باشد برج هاي اين منطقه است، برج هاي شهرك غرب از جمله برج ها  و سازه هايي مي باشد كه نوساز بوده و به طور كلي اين منطقه از جمله محله هايي مي باشد كه در دسته محله هاي نوساز در تهران قرار دارد. از جمله برج هاي معروف در اين منطقه ميتوان به برج شاهگلي، برج خيام، برج حافظ و برج دوبرال اشاره كرد.

برج هاي معروف شهرك غرب

يكي از مشهورترين مجموعه هاي مسكوني شهر تهران، برج هاي شاهگلي شهرك غرب مي باشند. اين نوع برج ها جزء معروف ترين ساختمان هاي بلند در تهران به حساب مي آيند. برج شاهگلي شهرك غرب  داراي مزايا، كاربرد و قيمت هاي مختلفي است كه در ادامه به نقد و بررسي اين نوع برج هاي زيبا مي پردازيم.

سازنده و سال ساخت

برج هاي شاهگلي شهرك غرب در قديم به عنوان برج هاي زمرد شناخته مي شدند، برج شاهگلي شهرك غرب توسط شركت استارت با بالاترين كيفيت و استاندارد ساخته  شده اند.  اين برج ها در دوره پهلوي و قبل از انقلاب اسلامي، حدود ۴۰ سال پيش ساخته شده اند، كه سال هاي زيادي است از زمان ساخت آن ها مي گذرد.از جمله ديگر برج هايي كه در منطقه 2 تهران واقع شده است مي توان به برج خيام شهرك غرب تهران اشاره كرد.


لازم به ذكر است كه در ابتدا برج شاهگلي شهرك غرب در اختيار اتباع خارجي قرار داشت به همين خاطر از محدوديت هاي قانوني در كشور برخوردار بود. اين برج از جمله بهترين برج هاي شهرك غرب مي باشد و يكي از گزينه هايي مي باشد كه مي توانيد براي خريد و سرمايه گذاري در منطقه 2 تهران در نظر داشته باشيد، اين برج به نسبت قيمت آپارتمان در برج حافظ شهرك غرب ممكن است گران تر باشد. اين موارد از جمله دلايلي مي باشد كه سبب مي شود تا اين برج از جمله گزينه هايي باشد كه مي توانيد براي سكونت در منطقه 2 تهران در نظر داشته باشيد. اين برج از جمله برج تهران شهرك غرب مي باشد كه مي توانيد براي سكونت در تهران در نظر داشته باشيد.

امكانات برج شاهگلي

اگر شما نيز قصد خريد آپارتمان در شهرك غرب  را داريد لازم است تا از امكانات اين منطقه مطلع شويد. برج شاهگلي شهرك غرب داراي امكانات بسيار خوب و متنوعي است كه به همين دليل از محبوبيت بالايي در بين شهروندان تهران برخوردار مي باشد. از جمله امكانات بسيار خوبي كه مي توان براي اين برج هاي سر به فلك كشيده بيان كرد را مي توانيد در ادامه ي مطلب مطالعه نماييد.

يكي از مهم ترين امكاناتي كه در اين نوع برج ها مشاهده مي شود و زيبايي خاصي را به برج هاي شاهگلي بخشيده،  فضاي سبز اين منطقه است. وجود فضاي سبز مجزا در اين منطقه زيبايي برج هاي شاهگلي را چندين برابر كرده است. اكثر برج هاي شاهگلي به صورت مجزا داراي آسانسور هستند كه براي جا به جايي ساكنين راحتي را به ارمغان آورده اند. شما با خريد آپارتمان در شهرك غرب مي توانيد از امكانات بسيار خوب اين منطقه نهايت لذت را ببريد. 


دسترسي برج شاهگلي

در خريد و اجاره آپارتمان در شهرك غرب بايد به عوامل مختلفي همچون دسترسي هاي آن منطقه دقت و توجه كافي را داشته باشيم.  دسترسي هايي را كه برج شاهگلي در شهرك غرب در اختيار ساكنين آن منطقه قرار مي دهد را در ادامه مي توانيد مشاهده كنيد. 

يكي از اصلي ترين دسترسي هاي اين منطقه، دسترسي آسان و بي دغدغه به مراكز خريد پونك مي باشد كه سبب شده ساكنين اين منطقه خريد هاي خود را به راحتي انجام دهند. 

دسترسي به مكان هاي تفريحي يكي ديگر از مزايايي مي باشد كه برج شاهگلي در شهرك غرب در اختيار ساكنين قرار داده است. پارك نهج البلاغه از بهترين پارك هايي است كه در شهرك غرب واقع شده و شما مي توانيد از اين مكان تفريحي نهايت لذت را ببريد. قيمت آپارتمان در شهرك غرب در مقابل امكانات و دسترسي هاي بسيار آساني كه دارد؛ نسبتا مناسب مي باشد.

امكان دسترسي آسان به وسايل حمل و نقل عمومي از جمله اتوبوس ها و ايستگاه هاي تاكسيراني نيز در اين منطقه مهيا است كه كاملا رفت و آمد ساكنين را بسيار آسان تر كرده است. 

موقعيت برج شاهگلي

همانطور كه مي دانيد برج شاهگلي شهرك غرب در شهرك غرب واقع شده است. براي افرادي كه قصد خريد و يا  اجاره آپارتمان در شهرك غرب را دارند لازم است به درستي از موقعيت مكاني اين منطقه مطلع باشند. 
شهرك غرب در منطقه ۲ شهرداري در شهر تهران ثبت شده است. اين منطقه متشكل از هفت فاز مسكوني مي باشد كه شامل موارد زير مي باشد.  
سعادت آباد در شمال، خيابان فرحزادي در غرب، رودخانه دركه در كنار بزرگراه چمران، بزرگراه همت كوي گيشا در جنوب و ده ونك در شرق اين منطقه تقريبا چهار گانه شهرك غرب را تعيين كرده است. به  طور كلي برج شاهگلي در شهرك غرب در دو فاز در منطقه شهرك غرب ساخته شده است. مي توان گفت كه شهرك غرب در موقعيت مكاني بسيار خوبي قرار گرفته كه امكان دسترسي به هر چيزي در اين منطقه ميسر مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۱۸ توسط:املاك مثلث موضوع: نظرات (0)