املاک مثلث املاک مثلث .

املاک مثلث

فاز های پروژه هرمزان

فاز اول پروژه مسکونی هرمزان

این پروژه در فاز اول توسط مهندسان یونانی ساخته شد و در سال 1355 در حدود 656 پروژه واحد به اعضا تحویل داده شده است و تا سال 1371 بود که برج های 8 ،9 ،11 ،12 ،14 ،15 ،16 ،17 و 18 را اندازی شد.

این سازه ها به طور کلی توسط وزات مسکن و شهرسازی ساخته شده است ولی بخش اعظمی از آن توسط بنیاد مسکن ساخته شده است و به اعضا تحویل داده شده است. این برج ها همچنان از جمله سازه هایی می باشد که بسیار مهم و با کیفیت می باشند. یکی از دلایلی که در رابطه با این مجموعه مهم می باشد این است که این سازه ها به دلیل موفقیت بالایی که داشتند سبب شد تا وزارت شهرسازی بر این موضوع که باید فاز دوم و سوم آن را نیز انجام شود مطمئن شوند.

 

https://mosalass.blogsky.com/1402/03/22/post-7/فاز-سوم-ساختمان-هرمزان

فاز دوم پروژه هرمزان شهرک غرب

یکی از نقشه هایی که در زمان قبل از انقلاب قرار بود انجام شود این بود که فاز اول و دوم همزمان با یکدیگر آغاز شود، اما به دلیل انفاقاتی که رخ داد این مجموعه در زمان انقلاب به طور کامل متوقف شد و فاز دوم این پروژه درست در سال 1370 کار این پروژه به طور کامل به تعویق افتاد.

در همان سال به دلیل رضایت بالا از این پروژه وزارت کار تصمیم گرفت تا این پروژه را در فاز دوم آغاز کند. در همان سال برج های 1، 2 به تعداد 16 طبقه ساخته شد اما طراحی این پروژه همان طرحی بود که در زمان پیش از انقلاب تایید شده بود.

برای فاز جدید یکی از نکاتی که مهم بود این است که تعداد طبقات به 21 طبقه رسید و از سوی دیگر برج های جدید را 3 و 4 نامیدند. و در ادامه برج های 5، 6 و 7 نیز ساخته و تحویل اعضا داده شده است.


برچسب: پروژه هرمزان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۷:۴۳ توسط:املاک مثلث موضوع: نظرات (0)